הרמת גבות

הגבות הן המסגרת הטבעית של העיניים, לצורתן ומיקומן יש תפקיד חשוב במראה הפנים.
עם תהליך ההתבגרות הטבעי של העור המאבד עם השנים מהאלסטיות ומהנפח, עור הפנים ואתו הגבות מתחילים לצנוח ועם כל שנה שעוברת הן ממשיכות לרדת כלפי מטה כך שנוצרת כבדות על העפעפיים העליוניים, איזור העיניים פחות פתוח ומראה הפנים נראה עייף ובעל חזות בוגרת ונטולת חיוניות. צניחת הגבות הינה בלתי נמנעת אך בהחלט קיימות שיטות רבות להחזירן למקומן הטבעי ולהעניק לך חזות צעירה וקורנת יותר.

המטרה: תיקון צניחת הגבות, שבין היתר גם מטשטשת את הקימטוטים סביב העיניים, הרמה ופתיחת העיניים והענקת מראה צעיר, טבעי, מורם ומתוח

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

שיטות הטיפול:

חומצה היאלרונית
כולנו שמענו ומכירים את נוסחת הקסם, החומצה ההיאלרונית עקב היותה חומר טבעי המיוצר בגופנו ובטוחה לשימוש, הפכה למרכיב משמעותי בטיפולי האנטי-אייג’ינג לפנים.
החומר מוחדר לקצה החיצוני של הגבה ובעצם מרים אותה כלפי מעלה ופותח את כל איזור העיניים. התוצאה מיידית ומשתפרת עם אגירת הנוזלים ההדרגתית, כאשר החומצה המוזרקת משתלבת עם זו הקיימת ברקמות, היא מקנה נפח ועיבוי לרקמות שהצטמקו, לחות ואלסטיות לעור ומקנה לפנים מראה אסתטי וצעיר יותר.

"בוטוליניום טוקסין" או כפי שאתן מכירות אותו - ה "בוטוקס"

עוד זריקת קסם להקפאת הזמן – הבוטוקס, שהפך לשם דבר בטיפולי הרפואה האסתטית הוא קוקטייל של חלבונים העוברים הפקה בתנאי מעבדה סטריליים. החומר המוזרק מחליש ומרפה את השרירים הגורמים לירידת הגבות, מפחית את תופעת הצניחה, מה שגורם לפתיחת העיניים, מרפה את שרירי ההבעה בין הגבות ונותן אפקט של מצח מורם.
זהו טיפול מהיר, קצר ובטוח ונותן מענה אידיאלי לתקופה.  בכדי לשמר את התוצאות וליהנות מהן לאורך זמן מומלץ לחזור על הטיפול כל מספר חודשים.

דרך נוספת להרמת הגבות היא באמצעות חוטים רפואיים מהמתקדמים בעולם האסתטיקה. החוטים מוחדרים אל נקודות מדוייקות הנבחרות מראש ומושכים כלפי מעלה את הרקמות עליהן מונחות הגבות. הגבות ימוקמו במיקום אידיאלי וטבעי בהתאם למבנה הפנים של המטופלת. החוטים בהם אנו משתמשים מעודדים את הגוף להגביר את קצב הייצור של הקולגן והאלסטין, החלבונים התורמים לשיפור מרקם עור הפנים, שניהם יחד משלימים את יצירת המופת ושומרים על התוצאות לאורך שנים.

למרפאתנו First Esthetic Clinic והעומד בראשה ד"ר דניצ’ק, ניסיון רב שנים בעיצוב ופיסול פנים בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר להעלמת קמטים בפנים ללא ניתוח.

החוטים וחומרי המילוי הנמצאים בשימוש במרפאה הם כולם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופאי.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

להתייעצות עם ד"ר דניצ'ק ולקביעת תור, מלאי את הפרטים

כל מה שחשוב לדעת על הרמת גבות

הרמת גבות, שלעיתים נקראת גם הרמת מצח, מספקת אפקט דומה כמו מתיחת פנים אלא שהרמת גבות מתמקדת ספציפית באזור הגבות והמצח שהוא אחד ממוקדי ההזדקנות של העור וקרקע פוריה לקמטים, קמטוטים וקווי זעף הבאים לידי ביטוי מעל לעיניים, ברקות ועל פני שטח הפנים של המצח. מכיוון שמדובר באזור כל כך דומיננטי בפנים שלנו חשוב לתת לאזור זה במה משלו כאשר מקבלים החלטה לבצע טיפול אסתטי.

הרמת גבות מתמקדת למעשה בהרמת גבות נפולות הנושאות במשקל החלק העליון של הפנים לאורך שנים והפיכת רקמות העור הבסיסיות של המצח למהודקות יותר. טיפול מסוג זה יעניק לך מראה עור חלק בחלק העליון של הפנים המשפיע באופן משמעותי על מראה הפנים בכלל.

הודות לזוגיות המושלמת של המדע והטכנולוגיה הרפואית, הרמת גבות ללא ניתוח נעשית בשלוש דרכים עיקריות כאשר לכל אחת מהן יש את התרומה הייחודית שלה: הרמת גבות בעזרת בוטוקס, הרמת גבות בעזרת חומצה היאלורונית ושימוש בחוטים רפואיים חדשניים להרמת גבות אופטימלית.

כל אחת משלוש הטכניקות מהווה פתרון מושלם וחלופה לניתוחים פלסטיים כירורגיים ובדרכה הייחודית מעניקה לעור את הלחות והאלסטיות הרצויות, משלימה את הנפח החסר ומעבה את האזורים הנפולים והחשוב מכל יוצרת מראה אסתטי וצעיר יותר בשליש העליון החשוב של הפנים שלנו.

השיטות המקובלות להרמת גבות ללא ניתוח:

הרמת גבות באמצעות בוטוקס

טיפול באמצעות בוטוקס נחשב ליעיל מאוד בהרמת גבות ללא ניתוח. בעזרת הבוטוקס ניתן לשפר המיקום וצורת קשת הגבות. הבוטוקס גורם להרפיית השרירים על-ידי חסימת דחפים עצביים לשרירים אליהם הוזרק וכך מפחית את פעילות השרירים שגורמת לקווים וקמטים. הטיפול באמצעות בוטוקס מביא להרפייה של השרירים שמעל לאזור העיניים ומשפר את תפקוד השרירים שמרימים את הגבות כלפי מעלה. הטיפול בעזרת בוטוקס מרחיק גם את קווי המצח (קווי דאגה) מעל הגבות והחריצים העמוקים ביניהם. כאשר השרירים סביב צמרות הגבות נינוחים העור נראה חלק יותר והתוצאה היא גבות מורמות.

הטיפול באמצעות בוטוקס הינו קצר ועורך מספר דקות, תוצאותיו נשארות לפרק זמן של עד כ-6 חודשים.

מהם היתרונות להרמת גבות באמצעות בוטוקס?

הטיפול הינו פשוט, מהיר ובטוח, ללא סיבוכים ותופעות לוואי משמעותיות, פרט לתופעות קלות כמו אדמומיות או נפיחות קלה באיזורי ההזרקה אך הן חולפות בתוך כמה שעות לאחר ההליך.
אין צורך בהחלמה והתאוששות וניתן לשוב לשיגרה היום-יומית מיד בתום הטיפול. אפקט התוצאה נראה לעין כבר לאחר כ-48 שעות ולאחר מספר שבועות התוצאה הסופית הניכרת היא מושלמת וטבעית לחלוטין.

הרמת גבות באמצעות חומצה היאלורונית

טיפול להרמת גבות הנחשב גם הוא ליעיל מאוד בהרמת גבות ללא ניתוח ונקרא גם ‘הרמת גבות פלואידית’. כמויות מוגדרות של חומצה היאלורונית מוזרקות הן מעל ומתחת לגבות לאורך מסלול הגבות ומספקות אפקט הרמה מיידי עם תוצאות הנשמרות לאורך זמן. האפקט הוא למעשה כפול, כאשר מצד אחד מתקבלת הרמה של איזור הגבות כלפי מעלה ומצד שני הוספת נפח לאזורים המוזרקים, תמיכה מתחת לגבות והעלאת הגבות כלפי מעלה. האופי ההידרופילי וההרכב הייחודי של החומצה ההיאלורונית ימשוך מולקולות מים לאזורים המוזרקים, מה שייצור את הנפח הבריא והרצוי, ויעודד ייצור של החומצה ההיאלורונית הטבעית על-ידי הגוף מה שמוביל לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין. בסופו של היום התוצאה היא שיפור בחוזק העור, שיפור באלסטיות שלו ומראה רענן צעיר ומחודש.

הטיפול באמצעות הזרקת החומצה ההיאלורונית הינו קצר, בטוח ועורך מספר דקות. התוצאות נראות לעין כבר בתום הטיפול ומחזיקות מעמד בין 6 ל-10 חודשים ולעיתים אף יותר (כמובן התוצאה שונה בין אדם לאדם ותלויה בגורמים שונים כגון מצב העור, אורח חיים וכדומה).

מהם היתרונות להרמת גבות באמצעות חומרי המילוי?

כאשר שוב, מדובר בהליך פשוט, מהיר ובטוח, אינו מלווה בכאב, ללא סיכון או תופעות לוואי משמעותיות, פרט לתופעות קלות כמו אדמומיות או נפיחות קלה באיזורי ההזרקה אך הן חולפות בתוך זמן קצר לאחר ההליך.
זמן ההזרקה וההחלמה הינם קצרים וניתן לשוב לשיגרה היום-יומית בתום הטיפול. אפקט התוצאה נראה לעין במיידית, תוך מספר ימים האדמומיות והנפיחות הקלה באיזורי ההזרקה חולפים ואפקט המילוי האסתטי של הקולגן והאלסטין סביב החומצה משתפר מיום ליום.
התוצאה המתקבלת היא מראה מתוח, רענן וטבעי לחלוטין.

הרמת גבות באמצעות חוטים רפואיים

טיפול להרמת גבות באמצעות חוטים רפואיים נחשב לטיפול חדשני ופורץ דרך ללא ניתוח. חוטים רפואיים המשמשים בעולם הרפואה למעלה משלושים שנה עברו תהליכי פיתוח ייחודיים לשימוש ברפואה אסתטית. הם עשויים מסיבים חזקים המורכבים מחוטי סיבים מוצקים שמתמוססים ברקמת הגוף לאורך הזמן. לחוטים אלה חוזק מתיחות גבוה, גמישות מעולה ומאפשרות מעבר חלק מתחת לרקמת העור, למעשה הם שם ולא שם עד שנספגים באופן טבעי בעור. התוצאות בהרמת גבות באמצעות חוטים רפואיים מיידיות ויעילות. טיפול מסוג זה נחשב לאחד מבין הטיפולים הפופולריים ברשת First Esthetic Clinic ורופא מיומן ומנוסה כדוגמת ד"ר דניצ'ק, יתאים בקלות את תוצאות ההרמה של הגבות שלך על-ידי משיכת החוטים לדרגות מחושבות ומוגדרות מראש. מדובר בהליך קצר וקולע שלא מפר את שגרת היום מלבד נפיחות קלה בסמיכות לטיפול שעוברת במשך הזמן.

היתרונות להרמת גבות באמצעות חוטים רפואיים

הליך הרמת הגבות באמצעות החוטים הרפואיים הינו קצר ועורך בממוצע כ-20 דקות, הוא נעשה תוך הרדמה מקומית ואילחוש ועל-כן אינו אמור לעורר כל כאב. במהלך הטיפול או אחריו לא מרגישים או רואים כלל את החוטים, תוצאות הטיפול ייראו בבירור ובאופן מיידי עם תום ההליך ולאחר פחות מחודשיים החוטים נספגים לגמרי בתוך העור.

בנוסף למתיחה והרמת הגבות היתרון הטמון בחוטים עצמם הוא גירוי העור לייצר מחדש סביבם את חלבוני הקולגן והאלסטין הנדרשים לגמישות ורעננות העור אשר ישמרו על מראה הגבות גם בטווח הארוך. בדרך כלל הרמת גבות בחוטים מחזיקה מעמד בין 18 ל-36 חודשים.

התוצאה המתקבלת היא חיזוק העור, החלקת הקמטים ויצירת סימטריה מדוייקת בין הגבות למראה צעיר וטבעי לחלוטין.

האם כדאי לבצע הרמת גבות ללא ניתוח?

לא רק שכדאי אלא רצוי. הרמת גבות לא כירורגית (ללא ניתוח) נועדה לתת מענה מקצועי ברפואה אסתטית ללא כל תופעות הקשורות הכואבות והמוכרות של ניתוחים כירורגיים. יתר על כן, באמצעות שימוש בבוטוקס איכותי, חומצות היאלורוניות איכותיות וחוטים רפואיים חדשניים ואיכותיים, בנפרד או באמצעות שילוב מדויק המחושב על-ידי רופא מיומן ומנוסה, אפקט התוצאה הוא שונה לחלוטין. הבוטוקס מרפה את השרירים ומרים את הגבה כלפי מעלה, החומצה ההיאלורונית ממלאת את הנפח החסר וגם היא גורמת למשיכה הגבות כלפי מעלה והחוטים הרפואיים מחזקים את המתיחה ומעשירים את הגמישות של העור.

הרמת הגבות למצב האידיאלי, הסימטרי משפיעה על כל מראה הפנים ומעניקה מראה פתוח צעיר ורענן לכל איזור המצח והעיניים במגוון כה רחב של טיפולי רפואה אסתטית שלא כרוכים בניתוח פולשני, כאבים או זמן החלמה והתאוששות ארוכים.

כמובן שכדי לבחור את שיטת הטיפול האפקטיבית והמיטבית עבור כל מטופל חשוב לבחור ברופא מקצועי ומיומן בעל ניסיון עשיר כדי להשיג את התוצאה האופטימלית והמושלמת בהתאם למבנה הפנים והעור של כל מטופל.

ד"ר דניצ'ק הינו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול בחוטים וחומרי מילוי רפואיים ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל. First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה עושים שימוש אך ורק בחומרים וחוטים רפואיים מהמתקדמים בעולם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופי.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות