הרמת צוואר-העלמת קמטים בצוואר

ככל שהשנים חולפות, העור שלנו שמתבגר יחד אתנו מאבד את האלסטין והקולגן האחראים למיצוק וגמישות, גם גורמים חיצוניים כגון קרני השמש האולטרה סגוליות עוזרים לייבוש העור ולהיווצרות קימטוטים. עם היחלשות העור כח הכבידה הופך לגורם דומיננטי בצניחת שריר הפלטיסמה ועור הפנים מתקמט וצונח. קו הלסת נראה נפול, מתחילים להופיע קמטי עור ועור הצוואר שהיה יפה ומתוח הופך נפול והמחשוף מתקמט.
כיום, תודות לטיפולים אסתטיים מתקדמים ניתן לשפר את מראה העור ולקבל צוואר מתוח יפה וצעיר.

שיטות הטיפול:

בוטוקס, שהפך לאחד מהמהפכים הגדולים בעולם הטיפולים האסתטיים ושינה לחלוטין את תחום הצערת עור הפנים. הזרקת בוטוקס לשריר הפלטיסמה המכסה את צידי הצוואר ומתמזג עם שרירי הלסת, צידי הפה והלחיים. הבוטוקס מרפה את השריר המכווץ, ממלא ומחליק את קמטי הצוואר ומשפר את מראה קו הלסת. הכל בזמן קצר, ללא כאב, עם החלמה מהירה במיוחד ועם תוצאה נראית לעין בתוך מספר ימים.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

מתיחת הצוואר באמצעות חוטים רפואיים. שיטה חדשנית ואחת מהיעילות ביותר עבור מתיחת הצוואר ללא ניתוח. הטיפול הקצר נעשה בהרדמה מקומית בעת שהחוטים מוחדרים אל נקודות מדוייקות הנבחרות מראש ובאמצעותם מותחים את עור הצוואר, לאחר אפקט המתיחה וההרמה מתקבל מראה צוואר וקו לסת מתוח, רענן וללא קמטים. מה גם שהחוטים בהם אנו משתמשים מעודדים את הגוף להגביר את קצב ייצור הקולגן והאלסטין, החלבונים התורמים לשיפור מרקם העור, אשר יחד משלימים את יצירת המופת ויוצרים אפקט משמעותי של הצערת העור ושיפור חיוניותו. זמן ההחלמה קצר ביותר וניתן לחזור לשגרה במיידית.

למרפאתנו First Esthetic Clinic והעומד בראשה ד"ר דניצ’ק, ניסיון רב שנים בעיצוב ופיסול פנים בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר להעלמת קמטים בפנים ללא ניתוח.

החוטים וחומרי המילוי הנמצאים בשימוש במרפאה הם כולם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופאי.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

כל מה שחשוב לדעת על הרמת צוואר והעלמת קמטים בצוואר

ככל שהשנים חולפות ואנו מתבגרים עור הצוואר שלנו הוא אחד מהאזורים הראשונים שעליו ייראו סימני קמטים, קפלים וצניחה של העור. עור הצוואר נחשב לעור עדין מאוד ומכיל פחות קולגן ואלסטין בהשוואה לחלקים אחרים וכאשר הקולגן והאלסטין הקיימים בעור בריכוז נמוך יחסית מתפרקים באופן טבעי לאורך זמן, העור נחלש ומאבד מגמישותו, נכנע לכוחות המשיכה ומתחיל לצנוח, להתקפל ולהתקמט.

האופן שבו אנו מתבגרים ומזדקנים נקבע בראש ובראשונה על-ידי הגנטיקה שלנו, אולם החדשות הטובות הן שבעזרת הרפואה המתקדמת והטכנולוגיות החדשניות שעושות כניסה חדשות לבקרים אפשר בהחלט להאט או להפוך את גורלנו הגנטי על-ידי קיום בחירות חכמות באורח חיים נכון ובחירה נכונה של טיפולים אסתטיים ממוקדים בהתאמה אישית.

הודות לרפרטואר המקצועי של ד"ר דניצ'ק ויחד עם הקידמה שלא עוצרת, כל אחת מכן יכולה ליהנות ממגוון טיפולים לא פולשניים או זעיר פולשניים להרמת צוואר והעלמת קמטים בצוואר כדוגמת טיפולי בוטוקס חדשניים, הזרקת חומרי מילוי איכותיים הכוללים חומצה היאלורונית, הזרקת קלציום (סידן), טיפולי לייזר מתקדמים וחוטים רפואיים איכותיים – והיפה מכל הוא שאפשר ורצוי לשלב בין הטיפולים, כי לכל טיפול יש את האפקט הייחודי שלו והתרומה שלו לתוצאה הכללית.

מה למעשה גורם להופעת קווים וקמטים בצוואר?

מלבד שתי הסיבות שהזכרנו הגנטיקה שירשנו וירידה לאורך השנים בכמות הקולגן והאלסטין הנחשבים לחלבונים מבניים המהווים חלק משמעותי מרקמת העור קיימות סיבות נוספות הגורמות לקמטים, קפלים וצניחת עור הצוואר. דוגמה לסיבה נוספת היא נזקי קרינת השמש. הצוואר, כמו עור הפנים, חשוף לקרני השמש כמעט באותה מידה כמו עור הפנים. כאשר קרניים אולטרה סגולות מהשמש חודרות לשכבות העור החיצוניות הן נעות לשכבות העמוקות יותר ופוגעות בתאי העור, מה שעלול לגרום לנזק משמעותי לתאים אלה ובא לידי ביטוי בהופעת כתמים, נמשים, פיגמנטציה של העור וכמובן לקמטים וקפלים. סיבה מרכזית נוספת הגורמת להתקמטות הצוואר היא לחיצות על הצוואר שנובעות מתנוחה ממושכת כמו בשינה על הצד ומתנועות חוזרות ונשנות של הראש והצוואר אותן אנו מבצעים רוב הזמן שלא במודע לצרכים בסיסיים ביום יום. זה יכול להיות תנועות כמו פיתול בין מסכי מחשב וטלפונים ניידים המכונות ‘Tech Neck‘ ומתייחסות לתנועה החוזרת ונשנית שלנו המתבצעת מספר פעמים רב במהלך היממה של צורת הישיבה שלנו, הרגלי צפייה בטלויזה, התבוננות במסכי המחשב והטלפונים הניידים שלנו ואפילו היציבה. בעקבות ביצוע תנועות ותנוחות אלה שוב ושוב ולאורך זמן העור שלנו מתחיל לייצר קווים עמוקים שבהם הצוואר מתקפל כלפי מטה ונעשה נפול ורופס, המחשוף נעשה מקומט וכל זאת גורם לנו להיראות מבוגרים מכפי גילנו.

החדשות הטובות הן שכיום ישנן מגוון טכנולוגיות מתקדמות בתחום הרפואה האסתטית שמאפשרות לנו לפתור בעיות אלו ולהיראות צעירים יותר ובמיטבנו וללא צורך בניתוח פולשני הכרוך בכאב.

כיצד הזדקנות עור הצוואר באה לידי ביטוי?

קווים וקמטים אנכיים

הנגרמים לרוב כתוצאה מבעיות יציבה כרוניות ותנועות תכופות וחוזרות של ראש צוואר הנעשות על בסיס יומי באופן מודע ובאופן לא מודע. כל תזוזה, תנועה, סיבוב, כיפוף של ראש צוואר לשימושים שונים ובפרט לשימוש במסכים של מחשבים ניידים וטלפונים סלולריים.

קווים וקמטים אופקיים

אלה הם סוגי הקווים והקמטים הנפוצים ביותר הנגרמים כתוצאה מהתבגרות והזדקנות טבעית של העור. הגורם העיקרי לקווים וקמטים אלה המוביל לצניחה של העור הוא אובדן קולגן המתרחש באופן טבעי לאורך השנים.

פיגמנטציית יתר

אחד מהחששות הגדולים ביותר בקרב אנשים. תופעה זו נגרמת בעיקר כתוצאה מחשיפה וחשיפת יתר לקרני שמש. השפעת קרני השמש משתנה מאדם לאדם ומושפעת אף מפקטורים גנטיים כמו סוג העור, גוון העור וטקסטורת העור.

טיפולים מצוינים להרמת צוואר והעלמת קמטים בצוואר שלא מצריכים ניתוח

החדשות הטובות הן שעולם הרפואה האסתטית המתקדם מציע מגוון רחב של טיפולים שמטרתם להדק ולהחליק עור צוואר רופף, קווים וקמטים אנכיים ואופקיים של שריר הפלסמה העובר מהסנטר עד עצם הבריח ולשפר משמעותית את מראה העור המכונה "צוואר הודו" Turkey Neck ומצבים של צוואר מקומט ונפול.

בוטוקס וקולגן (סידן) טבעי

הזרקות בוטוקס וקולגן להעלמת ומילוי קמטים הן הליך נפוץ המשמש להרפיית השרירים בעור הפנים והצוואר. באמצעות הזרקת חלבון הבוטולינום טוקסין, הנודע יותר כבוטוקס, אל רקמות העור בצוואר יסייע בעיקר לטיפול במיתרים האורכיים, על-ידי ניטרול והרפיית המתח העודף בשריר האחראי להיווצרות חלק מקמטי הצוואר, מה שיעניק שיפור אסתטי משמעותי במאפייני הצוואר הנפול. במקרים מסויימים ניתן להשיג שיפור משמעותי גם בקווי הצוואר האופקיים (“קפלי שרשרת") באמצעות הזרקה עדינה של הבוטוקס לשריר הצוואר השטחי.

חומרים אלה מאפשרים העלמה של קמטים קיימים ומניעת קמטים חדשים. כל החומרים הינם איכותיים, עדכניים, בטוחים ונחשבים ליעילים ביותר, אך נדרשת מיומנות גבוהה בביצוע פרוצדורה זו על-מנת למנוע את זליגת החומרים המוזרקים אל שרירי הצוואר העמוקים.

חומרי מילוי המכילים חומצה היאלורונית איכותית

חומרי מילוי דרמטיים (dermal fillers) במרקם של ג'ל מוזרקים לתוך העור כדי למלא קמטים ולהוסיף נפח לרקמות רכות. לעיתים אף ניתן לשפר את מראה הצוואר דווקא על-ידי הזרקות בחלק התחתון של הפנים, הלסת והסנטר.

הפופולריות של חומצה היאלורונית להרמת צוואר והחלקת קמטים בצוואר טמונה ביכולתה למשוך ולאגור לחות ומעניק לעור מראה מלא וצעיר.

שימוש בחוטים רפואיים מהמתקדמים בעולם האסתטיקה

באמצעות מחט דקיקה החוטים מוחדרים אל תוך רקמת העור בנקודות מדוייקות הנבחרות מראש ומושכים בעדינות כלפי מעלה את הרקמות הנפולות תוך מיצובם במיקום אידיאלי וטבעי בהתאם למבנה הפנים של המטופל. החוטים בהם אנו משתמשים נמסים ונעלמים ללא תופעות שליליות כלשהן.

החוט הממצק מעודד את הגוף להגביר את קצב הייצור של הקולגן והאלסטין, החלבונים התורמים לשיפור האלסטיות והמרקם של העור ומסייעים לו להיראות נפלא.

בשנים האחרונות פותחו שיטות שונות של טיפולים לא פולשניים וללא ניתוח להרמת צוואר, שיסייעו לך להיראות ולהרגיש צעירה יותר, רעננה ובעיקר ייראו טבעיים, בין אם מיידית לאחר הטיפול ובין אם לאחר סדרת טיפולים.

את ההחלטה על סוג הטיפול המתאים עבורך תקבלי בפגישת הייעוץ הראשונית עם הרופא המטפל. רופא מקצועי ומיומן אשר יבחן את מצב העור, יאבחן את המצב הנתון ומהן הציפיות שלך מהטיפול ויעניק את כל התשובות החשובות, ימליץ על מספר הטיפולים הנדרש ובאילו שיטות טיפול או שילוב הטכניקות המומלצות אשר יעניקו את התוצאה הטובה ביותר ולאורך זמן. 

למרפאתנו First Esthetic Clinic  והעומד בראשה ד"ר דניצ’ק, ניסיון רב שנים בעיצוב ופיסול פנים בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר וללא ניתוח. החוטים וחומרי המילוי הנמצאים בשימוש במרפאה הם כולם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופי.

להתייעצות עם ד"ר דניצ'ק ולקביעת תור, מלאי את הפרטים

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות