טיפולי בוטוקס חדשניים להשגת תוצאות טבעיות ומושלמות

First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה גאים להציג טיפולי בוטוקס חדשניים לכל האזורים הנעשים בקפידה, בתבונה ורגישות, באופן מדוד ומבוקר והכול במטרה לקבל תוצאות טבעיות ומושלמות:

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

(Glabella)

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

בוטוקס להרמת זווית הפה

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

בוטוקס לעיצוב הסנטר

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

בוטוקס טיפולי בעיוותים

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

בוטוקס בצוואר

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

בוטוקס טיפולי לכאבי ראש ומיגרנות

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

בוטוקס טיפולי להזעת יתר בכפות הידיים, כפות רגליים ובית השחי

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

חשוב לדעת!

First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה עושים שימוש אך ורק בבוטולינום טוקסין: בוטוקס (Botox) או דיספורט (Dysport), לפי המלצות בין-לאומיות ובהשגחת משרד הבריאות. כמו כן, נעשה שימוש במכשירי הזרקה חדישים ומהטובים בעולם, המאפשרים הזרקה מדודה ומבוקרת.

השימוש בבוטוקס ומכשירי ההזרקה חייב להיעשות אך ורק על-ידי רופא מומחה, מיומן ומנוסה. ד"ר דניצ'ק הנו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול והזרקת בוטוקס ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

כל מה שחשוב לדעת על טיפולי בוטוקס חדשניים

בוטוקס או בכינויו המקצועי רעלן בוטולוניום (בוטולוניום טוקסין), מה עוד יש לומר עליו שלא נאמר? עושה הרושם שנאמר כבר הכול ואין מה להוסיף על זה, אבל זהו שלא. מאז שהבוטוקס סלל את דרכו לעולם הרפואה האסתטית ועד לרגע זה הוא עבר אינספור אבולוציות. הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות  מעל למהירות האור הובילו למספר פריצות דרך משמעותיות שחשוב להכיר, להבין ולהפנים שנייה לפני שיוצאים למסע החיפוש של הרופא המומחה שיתאים לך באופן מושלם כמו כפפת  משי לעור הפנים שלך את הטיפול הנכון ביותר עבורך ולא פחות חשוב את החומר הטוב ביותר למימוש המראה החדש שלך ואת המינון המדויק שלו. הכול מוכן, בואו נצא לדרך!

ראשית, חשוב לדעת מהו בוטוקס ולמה נועדו טיפולי בוטוקס? בוטוקס הנו חומר המכיל חלבונים והחל בסוף שנות התשעים של המאה הקודמת החל השימוש בו להעלמה וטשטוש של קמטי הבעה וקמטים דינמיים בפנים. טיפולי בוטוקס הנם טיפולים  אסתטיים שנעשים בעזרת הזרקה ולא כרוכים בהליך כירורגי  (עדיין, מאוד חשוב שיבצע אותם רופא מומחה מיומן ומנוסה בעל התמחות בטיפולים אסתטיים). הלכה למעשה, טיפולי בוטוקס גורמים להפחתת פעילות יתרה של שרירי ההבעה בפנים וכתוצאה מכך לטשטוש קמטים והעלמתם.

אנחנו כאן, נתמקד בשלושה סוגי בוטוקס שונים ונסקור את כולם יחד וכל אחד לחוד:

קסאומין XEOMIN, בוטוקס קוסמטיק BOTOX Cosmetic ודיספורט Dysport.

קסאומין למילוי קמטים – שובר הקופות של סצנת הבוטוקס

מדובר בבוטוקס שנתפס ונראה הרבה יותר טוב מכלל הבוטוקס(ים) אחרים הקיימים. בקבוקון בוטוקס זה מתאים לשלושה אזורים. בוטוקס איכותי ללא תוספות מזיקות, ללא רגישות, ללא חומרי לוואי וחלבונים שנספג בצורה מושלמת שלא מצריך תיקונים ולא ניכרת ירידה בהשפעתו. הוא מיוצר על-ידי חברת הפארמה הגרמנית הותיקה Merz, מאושרCE, EMA, FDA וברישיון משרד הבריאות. השימוש בקסאומין מיועד לנשים וגברים (לגברים נדרש יותר מבקבוק אחד).

כשאת ממקדת  את המבט ומקמטת את המצח לדוגמה, השרירים בין גבותיך מתכווצים וגורמים לעור להתפרש ולהתקפל. עם הזמן, ככל שעורך מתיישן ומאבד מעט מהגמישות שלו, התכווצויות חוזרות ונשנות אלה עלולות לגרום לקווי קמטים וקווי מצח הנקראים קווי זעף. תהליך ייצור ייחודי ומדויק מוביל לכך שהחומר הפעיל בקסאומין פועל על קצוות עצבי השריר ומונע התכווצות של סיבי השריר.

בוטוקס קוסמטיק BOTOX Cosmetic – הבוטוקס הקלאסי והמוכר

הבוטוקס הפופולרי והנמכר ביותר בעולם. טיפול בבוטוקס זה הנו בטוח ויעיל ומתאים לשלושה אזורים.

בוטוקס קוסמטיק מצוין לטיפול בקמטים דינמיים ברמות שונות, קמטי מצח וקמטי זעף. בתוצאות טיפול בבוטוקס אפשר להבחין בתוצאות בין 24 ל-48 שעות מרגע הטיפול והוא מניב תוצאה מעודנת כך שתראי כמוך – רק ללא קמטים. בוטוקס קוסמטיק הנו מותג בעל מוניטים רב שנים, מאושר FDA וברישיון משרד הבריאות, המיוצר על-ידי חברת Allergan האירית. בוטוקס זה מיועד לנשים וגברים (לגברים נדרש יותר מבקבוק אחד).

התכווצויות שרירים חוזרות ונשנות הן שגורמות לקמטים בעור הפנים. בוטוקס קוסמטיק המיוצר בתהליך ייצור ייחודי שאין שני לו פועל מתחת לפני השטח ומפחית את פעילות השרירים הבסיסית הגורמת להיווצרות קמטים. בוטוקס קוסמטיק מגובה ביותר מ-16 שנים של מחקר ופיתוח. העוצמה והחוזק של החומר נמדדות ביחידות מדעיות שלא ניתן להשוותן לאף חומר אחר.

דיספורט Dysport – הבוטוקס שיגרום לך להיראות ולהרגיש כמוך

דיספורט הנו בוטוקס מוכר מאוד ברחבי העולם. טיפול בדיספורט נחשב בטוח, יעיל ומתאים לשלושה אזורים.

הדיספורט יוצר מראה טבעי, האפקט שלו מהיר, מחזיק לתקופה ממושכת והוכח כמסייע להחלקת קמטים מתונים עד חמורים במצח ובין הגבות מבלי לשנות את המראה או התנועה של שאר הפנים. דיספורט הוא מותג בעל מוניטין רב שנים מבית IPSEN הצרפתית, מאושר FDA וברישיון משרד הבריאות. השימוש בדיספורט מיועד לנשים וגברים (לגברים נדרש יותר מבקבוק אחד).

נשים אמיתיות. תוצאות אמיתיות.

הטיפול ב-Dysport זה לא שינוי פנים – רחוק מזה. הטיפול ב-Dysport משפר את מראה קווי הזעף מתונים עד קשים בין הגבות באופן שמתאים לסגנון שלך. ואף אחד לא יידע – אלא אם כן תגידי להם. בעזרת טיפול ב-Dysport תוכלי להגיע למראה טבעי, להיראות כמוך ולהרגיש כמוך. 98% מהמטופלות אומרות שהתוצאות נראות טבעיות וישתמשו שוב בדיספורט, אצל רוב המטופלות נראה שיפור בתוך 2-3 ימים ואפקט התוצאה מחזיק לתקופה ממושכת.

עד כאן הסקירה של שלושת הבוטוקסים המובילים. כעת חשוב להבין כמה דברים חשובים בקשר לבוטוקוס בכלל.

אז מה זה בוטוקס?

ידוע בשמו הרשמי ‘בוטוליניום טוקסין’, הבוטוקס הינו קומפלקס חלבונים המיוצר ע"י חיידק (קלוסטרדיום בוטוליניום). הוא אמנם נקרא ‘רעלן’ אך בשימוש בבני-אדם החומר אינו רעיל, זריקות הבוטוקס מכילות שילוב חלבונים שהופקו באופן סינטטי בתנאי מעבדה קפדניים ועברו תהליכי טיהור. עיקר פעולתו של הבוטוקס היא הרפיית שרירים מכווצים,  בזכות תכונה זו הזרקה מדודה ומדוייקת של בוטוקס לאותם שרירים מאפשרת  להחליק ולטשטש את קמטי הפנים ולהשיג עור חלק ורענן.

ישנם שלושה סוגים עיקריים לקמטי הפנים שלנו:

קמטים דינמיים הנוצרים מפעילות שרירי ההבעה של הפנים כגון: חיוך היוצר את ‘רגלי העורב’ בפינות העיניים וקמטים אורכיים בלחיים או קמט ה’זעף’ הנוצר בין הגבות.

קמטים סטטיים הנוצרים כתוצאה מריפיון העור עקב תהליך התבגרות העור או לאחר הורדה במשקל.

וקמטים משולבים הנוצרים משילוב של תהליך ההזדקנות של העור יחד עם פעילות מוגברת של שרירי ההבעה.

הזרקות של בוטוקס מיועדות לטפל בכל סוגי הקמטים, אך הוא יעיל במיוחד לטיפול בקמטים דינמיים המושפעים מתנועות שרירי הפנים, קמטים סטטיים לעומת זאת ניתנים לתיקון באמצעות חומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית וקלציום. 

מחקרים רבי שנים מראים כי הזרקות חוזרות של בוטוקס כל כמה שנים מקטינות את כמות קמטי ההבעה ומעכבות את קיבועם, תכנית טיפולים קבועה אף מגדילה את טווח הזמן בין טיפול לטיפול והשפעתו לא רק מעלימה לחלוטין את הקמטים אלא גם מונעת מקמטים חדשים להופיע, ומכאן הפופולריות הרבה לה הוא זוכה במשך שנים רבות כ”מחק הביולוגי לסימני הזמן”.


כיום בזכות הידע והטכניקות המתקדמות בתחום הרפואה האסתטית, הבוטוקס נחשב לחומר בטוח ביותר ומאושר על-ידי גופי הבריאות הגדולים בעולם ובישראל. טיפול בזריקות בוטוקס מצעיר ומותח את הפנים באמצעות טיפול קצר, נטול כאב או תופעות לוואי, ללא צורך בניתוח או אשפוז ומאפשר חזרה מלאה ומהירה לשגרה.

חשוב להדגיש כי הבחירה ברופא מקצועי, מיומן ובעל נסיון רב ומוכח בטיפולי בוטוקס היא קריטית. 
על-מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר והטבעיות ביותר, תוך שימוש בחומר טהור ואיכותי במינונים הנמוכים והמדוייקים, ניתן להשתמש בבוטוקס לעיצוב ופיסול הפנים, תיקון ושיפור מראה העיניים, חוסר סימטריה בפנים, עיצוב קו הלסת והסנטר, הצוואר ועוד.

בוטוקס לשפתיים - כן או לא?

נשים רבות מחפשות ברחבי הרשת או פונות אלינו למרפאה בביקוש אחר "בוטוקס לשפתיים", וזאת מאחר שהבוטוקס הפך לכל-כך מוכר ומזוהה כחומר מילוי, כך שלמעשה לרוב מתבלבלים ומשתמשים בו כ’שם קוד’ לכל טיפולי העיבוי הקוסמטיים. אך למעשה, מילוי ועיבוי שפתיים נעשה באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים ולא באמצעות הזרקת בוטוקס, שכן כפי שכבר ציינו, תפקידו העיקרי של הבוטוקס הוא להרפות את שרירי הפנים הגורמים להופעת קמטים ומניעתם ולא להחזיר נפח לרקמות. 

הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית או הקלציום אינם מחליפים האחד את השני, אלא בשילוב כוחות, משלימים זה את זה כחלק מטיפול משולב המניב תוצאות מרהיבות.

יתרונות הבוטוקס

  • הבוטוקס חוסם אימפולסים של העצב לשרירי הפנים הזעירים, מרפה ומרגיע אותם ובכך מחליק ומונע היווצרות קמטים חדשים.
  • החומר אינו עובר לאיזורים אחרים בגוף אלא מוגבל לאיזורי ההזרקה.
  • משך הטיפול קצר ומהיר כך שהוא משתייך לקבוצת "טיפולי הפסקת הצהריים".
  • הטיפול בבוטוקס אינו כרוך בניתוח, ללא הרדמה ונטול כאבים. אין צורך בזמן התאוששות.
  • תוצאות הטיפול בבוטוקס מתחילות להיראות תוך ימים ספורים (יומיים עד שלושה) כאשר האפקט המקסימלי מתקבל עד כשבועיים לאחר ההזרקה.


חשוב לזכור שכדי לקבל תוצאה טבעית ומושלמת  נדרשת מהרופא המטפל היכרות יסודית ומעמיקה של האנטומיה המורכבת של שרירי הפנים, הבנת פעולות מערכת שרירי ההבעה, יד מיומנת וניסיון מקצועי מוכח.

כדי להימנע מתופעות לוואי אסתטיות כמו מראה קפוא, לא טבעי או אסימטרי וגרוע מכך, לפגמים כמו פזילה, צניחת עפעפיים או שיתוק באיזורים מסויימים.

מאסטרו אמיתי ניחן במקצועיות, ידע, חוש אסתטי מפותח ורמת מיומנות גבוהה על-מנת לדייק במיקומי ההזרקות, שליטה בכמות החומר ויצירת המראה המושלם, ההומוגני והנכון לכל מטופל ושמירה על מבנה פנים הרמוני ומראה טבעי.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות